در جلسه چهارم از بلوک اینستاگرام مارکتینگ به تدوین راهبرد برای تکاپو در اینستاگرام خواهیم پرداخت. اینستاگرام تنها فضایی نیست که با انتشار عکس محصولات‌تان مخاطب را با اسم خود آشنا کنید و باعث افزایش شوید، بلکه با داشتن یک برنامه‌ریزی دقیق باید بتوانید برای مخاطب ارزش خلق کنید تا بتوانید ارتباط با او را حفظ کنید. حفظ ارتباط، خلق ارزش و تعامل با کاربران اینستاگرام می‌تواند شما را به اهداف بازاریابی‌تان برساند. برای تنظیم راهبرد اینستاگرام مارکتینگ باید نکات زیر را رعایت کرد:

 

هدف از فعالیت در اینستاگرام را مشخص کنید.

برای شروع تکاپو کسب‌وکارتان در اینستاگرام، نحوه چیدن استراتژی اینستاگرام بسیار مهم است که به چهره شفاف و دقیق راهبرد اینستاگرام مارکتینگ را با راهبرد بازاریابی برندتان منطبق کنید. تعیین شاخص‌های کلیدی عملکرد، لحن برند(tone of voice) و هدف از حضور در اینستاگرام از آنگونه اقدامات اولیه برای گردآوری استراتژی است. سوالات زیر کمک می‌کند تا تعیین منظور آسان‌تر شود:

 

اینستاگرام چه امکاناتی به کسب‌وکار شما می‌دهد که سایر شبکه‌های اجتماعی قادر به فراهم کردن آن‌ها نیستند؟

کدام تقسیم از مخاطبین منظور شما در اینستاگرام فعالیت می‌کنند؟ منظور دارید چه کسانی را در اینستاگرام مورد منظور قرار دهید؟

چگونه اینستاگرام بین دیگر شبکه‌های اجتماعی که برند شما کاربرد می‌کند، نقش پررنگ‌تری ایفا می‌کند؟

چرا اندیشه می‌کنید اینستاگرام گزینه مناسبی برای برند شما است؟

دانش پیوسته با حرفه‌تان را چگونه می‌خواهید با پلتفرمی مانند اینستاگرام به مخاطب عرضه کنید؟

پاسخ به این سوالات برای هر کسب‌وکاری متفاوت است و با پروا به اقتضائات خود باید به آن‌ها جواب دهد. این پرسش‌ها کمک می‌کنند لغایت یک دیدن کلی به فعالیت در اینستاگرام دست یابید و با فهم این «چرا» قصد کار و جنبش در اینستاگرام دارید می‌توانید استراتژی موفقیت‌آمیزی داشته باشید.


akhbar tecnolozh11 اینستاگرام ,منظور ,استراتژی ,راهبرد ,مارکتینگ ,برند ,اینستاگرام مارکتینگ ,شبکه‌های اجتماعی ,راهبرد اینستاگرام ,راهبرد اینستاگرام مارکتینگ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خانه قرآن و عترت ممقان جامعه مجازی کلیک چت معرفی کالاهای صنعتی مدرسه با نشاط مجله امیر شرکت طراحی وب سایت رایسان رویال کلشر دوستت دارم نفسم❤ گنجینه ها